Procurement

ΥΓΡΑ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΙΚΟΥ (ΑΕ 236)

Title - Description:
ΥΓΡΑ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΙΚΟΥ (ΑΕ 236)
Carrier:
Γ. Ν. Έλενα Βενιζέλου
Contact E-mail:
Contact Phone:
Supply Category:
-
Procurement Status:
Completed
Publish:
25/04/2025 12:15
Start of Bid Submission:
25/04/2025 12:15
End of Bid Submission:
29/04/2025 10:00
Place of Execution:
Γ. Ν. Έλενα Βενιζέλου
Budget:
€ 2.579,20 (including VAT)
Award Criterion:
Lowest Price
Procurement Number:
7359
Procurement Year:
2025
ΚΑΕ:
1359
ADAM Request Number:
-
ADAM Commitment Number:
-
Carrier Protocol Number:
236
Decision Number:
-
Type of Procurement:
Supply
Section:
Διοικητικής Υπηρεσίας
Section:
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΗ-2147,2148

Notes

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

1. Ανάλογα με το είδος της παραγγελίας, η παράδοση θα γίνεται εργάσιμες ημέρες από 08:00-14:00 στις αντίστοιχες αποθήκες (Υλικού -Τροφίμων) και η παραλαβή θα γίνεται από τους αρμόδιους υπάλληλους.

2. Για κάθε προσφερόμενο είδος θα αναγράφεται υποχρεωτικά ο κωδικός τιμολόγησης της εταιρίας σας.

3. Τα προσφερόμενα είδη πρέπει να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των Διεθνών και Ευρωπαϊκών προτύπων και να φέρουν τη προβλεπόμενη σήμανση CE, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά στις τεχνικές προδιαγραφές.

4. Για κάθε προσφερόμενο είδος να αναφέρετε τους κωδικούς ΕΚΕΒΥΛ, ΕΚΑΠΤΥ, GMDN και CPV.

5. Παρακαλούμε να προσαρμόσετε τις τιμές σας σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών της Ε.Π.Υ. (εφ’ όσον υπάρχει αντιστοίχιση), τις οποίες δεν μπορεί να υπερβαίνει επί ποινή αποκλεισμού. Σε περίπτωση που το είδος δεν ταυτοποιείται στο Παρατηρητήριο Τιμών, πρέπει να υποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση επί ποινή αποκλεισμού.

6. Στην προσφορά θα πρέπει να αναφέρεται ο αριθμός διαγωνισμού και το ελάχιστο χρονικό διάστημα παράδοσης τους από την ημέρα λήψης της παραγγελίας.

7. Η ισχύς της προσφοράς παρακαλούμε να είναι τουλάχιστον ΤΡΙΜΗΝΗΣ (3 μήνες) διάρκειας.

8. Η προσφορά σας θα είναι αποδεκτή, εφόσον πραγματοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο μέσω της πλατφόρμας iSupplies. Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα, ενημερώστε μας έγκαιρα, όσο είναι ενεργός ο διαγωνισμός, για να δοθεί παράταση.

9. Οι εταιρείες θα πρέπει να συνυποβάλλουν μαζί με την προσφορά και τα πιστοποιητικά σήμανσης CE, ISO 9001, ISO 13485 και ΚΥΑ 1348 στην πλατφόρμα iSupplies εφόσον απαιτούνται.

10. Εφόσον ζητείται δείγμα, αυτό θα αποστέλλεται απευθείας στο Γραφείο Μικροπρομηθειών του Νοσοκομείου (Πλατεία Έλενας Βενιζέλου 2, Αθήνα, ΤΚ: 11521, Κτίριο Γ – Σχολή Μαιών, 3ος όροφος).

11. Κατά την πληρωμή, θα πρέπει να προσκομίζεται από τους προμηθευτές φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα.

12. Η προσφορά σας να κατατεθεί και σε συνημμένο αρχείο. Εναλλακτικές προσφορές ή αντιπροσφορές δεν γίνονται δεκτές και απορρίπτονται ως απαράδεκτες. Θα λαμβάνεται υπόψη ΜΟΝΟ η τιμή που έχει καταχωρηθεί στο σύστημα.

CPV Codes

  • (24327000-2): Διάφορα χημικά προϊόντα

Procurement Items